טיולי ג'יפים בדרום

טיולי ג'יפים מאז ומתמיד נחשבו לאחת מן הפעולות המהנות והמגבשות ביותר. אין זה משנה אם מדובר במשפחה עם ילדים, זוג ו/או קבוצת חברים, כל אחד יכול למצוא ולהתאים עבורו בהתאמה אישית את טיול הג'יפים המתאים ביותר לצרכים שלו. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות טיולי ג'יפים בדרום – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של אדם סלע פה לעשות לכם סדר.

מדוע מומלץ לעשות טיולי ג'יפים בדרום הארץ?

מדינת ישראל שלנו נחשבת לאחת מן המדינות היפות בעולם (לפחות אם אתם שואלים אותנו), לעיתים יש לא מעט מקומות יפים ונסתרים שלא נוכל להגיע אליהם ללא בעל מקצוע המתמחה בתחום לצד שימוש בג'יפים איכותיים. דרום מדינת ישראל נחשב לאחד המקומות היפים ביותר שיש למדינה להציע, אווירה שלווה וייחודית צד נופים מדבריים עוצרי נשימה הופכים אותו לכל-כך אהוב ומתויר.

דרך טיולי ג'יפים בדרום עם בעל מקצוע המתמחה בתחום אנו יכולים לשדרג אלפי מונים את חווית הטיול בדרום וליהנות מחוויה בלתי נשכחת. אנו רואים מגוון רחב של אטרקציות ומסלולים בדרום – טוילים במכתש רמון, טיולי זריחה, טיולים להר רמון, טיולים בשדה בוקר, טיולים בבקעת צין ועין עקב, טיולים במדבר צין, טיולים משולבים וטיולים בהתאמה אישית לצרכים שלנו.

דרך טיולי גיפים בדרום הארץ אנו יכולים מתחברים אל הטבע ואל השורשים שלנו תוך כדי שאנחנו נהנים מהדרכה חווייתית ומקצועית לצד חווית נסיעה שסביר להניח שלא תצליחו להוציא מהראש בזמן הקרוב.

האם טיולי ג'יפים בדרום הארץ מתאימים למשפחות עם ילדים?

טיולי ג'יפים הפכו כבר מזמן לבחירתם הטבעית של אלפי ישראלים. אך יחד עם זאת משפחות רבות תוהות האם ניתן להוסיף גם את הילדים לכל הכיף הזה בדרום הארץ – התשובה היא חד משמעית כן. טיול ג'יפים הנעשה עם חברה המתמחה בעולמות הטיולים תדע לאפיין עבורכם מסלול משפחתי המותאם אישית עבורכם ותדאג לכל האבזור הבטיחותי הנדרש לצד הדרכות בטיחות לפני תחילת הטיול. טיולי שטח בדרום הארץ למשפחות עם ילדים הינה אטרקציה בלתי נשכחת הן עבור ההורים והן עבור הילדים.

מאיזה גיל אפשר להשתתף בטיול ג'יפים בדרום?

טיולי ג'יפים בדרום הינם טיולים הנעשים בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם תוך כדי הקפדה על כל נהלי הבטיחות. אנו מאמינים שסביבות גיל שנה-שנתיים ניתן להשתתף בטיולי ג'יפים בדרום. בגילאים צעירים הטלטלות וחוסר היכולת של הפעוט לשמור על יציבות אינם מומלצים. כמו כן אנו ממליצים לכם להתקשר אל אנשי המקצוע של אדם סלע לשם אפיון טיול המתאים גם לפעוט.

מדוע מומלץ לבחור באדם סלע לטיול גיפים בדרום?

כפי שכבר הספקתם להבין כיום ניתן למצוא עשרות נותני שירות וחברות המציעים טיולי ג'יפים בדרום, אך יחד עם זאת טיול ג'יפים איננה מלאכה פשוטה וצריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה – אין פלא שאנשים רבים תוהים איך הפכה אדם סלע לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית פרטיים, ארגונים ומוסדות.

אדם סלע הקים את חוויה אתגרית בשנת 1991, החברה מציעה מגוון רחב של טיולי ג'יפים בדרום ומדבר. החברה בעלת ניסיון רב בעולמות התיירות המדברית ועובדת כדרך קבע עם הגופים המובילים ביותר במשק הישראלי – משרד התיירות, מועצות אזוריות, בתי מלון, הסוכנות היהודית, איסתא, החברה להגנת הטבע לצד חברות נוספות.

היכרות מעולה עם השטח, שנים של ניסיון וצוות מקצועי, מכיל ואיכותי הופכים את החברה לביתם השני של עשרות ארגונים, משקי בית פרטיים, עסקים ורשויות.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור באדם סלע.

טיולי ג'יפים בדרום

מוכנים להזמין? השאירו פרטים

ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם

טיולים נוספים שלנו

טיולים במכתש רמון

מכתש רמון לעומק ולרוחב

משך הטיול: ארבע שעות מתחיל ומסתיים במצפה רמון – אפשר לתאם נקודות איסוף / סיום בסביבה. אחרי תצפית קצרה מראש מעלה עצמאות, נרד אל תוך

קרא עוד »
טיולים במכתש רמון

טיול להר רמון

משך הטיול: ארבע שעות מתחיל ומסתיים במצפה רמון – אפשר לתאם נקודות איסוף / סיום בסביבה. הטיול כולל הליכה של כ- 4 קילומטר בדרגת קושי

קרא עוד »

מוכנים להזמין? השאירו פרטים

ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן